תמונות ליום הולדת, ליום נישואין או לחתונה – איך לבחור את התמונות הנכונות לקולאז’ תמונות?
תמונות ליום הולדת

לפני שנתיים הגיעו אליי לקוחות שחגגו לאמא/סבתא שלהם יום הולדת 90, הכלה המהממת שלה רצתה מתנה מרגשת, הגיעה אליי מהמלצות והזמינה אצלי יצירה מוארת עבור חמותה. זכיתי לרגש את כולם עם שתי ספרות מוארות בפסל פרספקס בצורת 90, משולב בקולאז׳ מרגש ומואר. התמונות כאן לפניכם, היה מרגש ומשמח. 

מאז, צברה המשפחה עוד תמונות ליום הולדת ולפני שבוע היא קיבלה גם מגנט אוהב שאין כמותו לגיל 92. 
זהו לא סתם מגנט, זה מגנט של אהבה❤️

מתנות לסבתא
מגנטים

בעקבות הקולאז’ 90 המרגש הזה, הבנתי כמה חשוב להדגיש ללקחותיי את החשיבות בבחירת התמונות.
כל קולאז’ תמונות מבוסס על העיצוב הנבחר ועל התמונות שנשלחות אליי כדי ליצור מהן את הקולאז’. אם אילו תמונות ליום הולדת מיוחדת, תמונות ליום נישואין, מתנת חתונה או כל אירוע מרגש אחר – חשוב לבחור נכון את התמונות. 
כל תמונה מביאה איתה צבע, אווירה, רגש, פרצופים מוכרים ויחד הם יוצרים שילוב ייחודי של רגעים מיוחדים של החיים על יצירה אישית שאני מכינה לכם במיוחד. 

מהו תהליך ההזמנה עד לרגע בחירת התמונות?

תחילה אתם בוחרים את סגנון היצירה הכולל תמונות: קולאז’ תמונות(סלפי), אותיות של החיים, מגנטים או PVC לתלייה.

לאחר מכן אתם מחליטים מהו הגודל הרצוי, המשפט / אותיות / צורה / מספרים שתרצו שיהוו את הבסיס ליצירה.
הבחירה תלויה בסגנון שבחרתם. 

כאשר אתם מועברים למילוי פרטים בטופס אתם ממלאים את כל הפרטים הנחוצים גם עבור היצירה
ואת התמונות תוכלו לעלות ישר לאחר התשלום.

אם אתם מתכננים להעניק קולאז’ תמונות מרגש כמתנה, אני ממליצה להיערך מראש עם תמונות מיוחדות, תמונות ליום הולדת או תמונות מאירועים חשובים נוספים כדי שברגע העלאת התמונות כבר הכל יהיה לכם מוכן וזמין.

אבל רגע לפני שאתם הולכים לבחור תמונות, כדאי שתדעו איך לבחור נכון את התמונות כדי שאני אוכל ליצור עבורכם יצירה מושלמת!

אז מה חשוב לשים לב כשאתם בוחרים תמונות לקולאז’?

תמונות ברורות ומוארות – חשוב שהתמונות יהיו ברורות ולא מטושטשות, שמי שרואה את הקולאז’ יכול לזהות את הפרצופים והדמויות ולכן רצוי לבחור גם תמונות מוארות. צריך לקחת בחשבון שאני יוצרת קולאז’ מהתמונות ועליהן יש שכבת פרספקס שהיא אמנם שקופה אך עדיין חשוב לקחת אותה בחשבון ולדאוג שהתמונות ברורות ומוארות עד כמה שניתן. 

גיוון בבחירת התמונות – שימו לב לא לקחת תמונות מאירוע אחד או שניים אלא לנסות לגוון בתמונות הלקוחות מאירועים וזמנים שונים כמובן בהתאם לקונספט שבחרתם. אם זה קולאז’ תמונות ליום הולדת רצוי לגוון כמה שיותר בתקופות ומקומות שונים, אם זה קולאז’ תמונות לחופשה אז הגיוון יהיה במקומות שונים בטיול או בחופשה עצמה. גיוון בתמונות ובמיקומים יוצר קולאז’ עשיר יותר ויצירתי יותר. 

התייחסות לאנשים יקרים – הקדישו מחשבה בבחירת האנשים שמופיעים בתמונות, מצד אחד לא להגזים עם נוכחות יתר של אנשים בתמונות ומצד שני לא לשכוח להכניס אנשים חשובים למי שהקולאז’ מיועד לו. כמובן שכאשר מדובר במתנה לבן זוג רוב התמונות יהיו של בני הזוג אבל אם מדובר בקולאז’ תמונות ליום הולדת משמעותי לסבתא או אבא, כדאי לכלול בקולאז’ את כל הילדים או הנכדים וגם עוד בני משפחה שהכל יהיה ברוח חיובית. 

רגעים מיוחדים בחיים – יצירת קולאז’ תמונות היא הזדמנות לנצור רגעים מיוחדים מהחיים באופן מקורי ויצירתי ושילוב רגעים מיוחדים מהחיים בה כמו: חתונה, ברית, לידה, סיום תואר, טיולים וכו’ יכולים להעצים את הייחודיות שלה ואת הרגש המיוחד שעולה כשרואים אותה. 

חוש הומור – כשאנחנו רואים אנשים מחייכים בתמונות אנחנו מחייכים בעצמנו, לכן חשוב לשלב תמונות מרגעים מאושרים, של אנשים מחייכים ואפילו רגעים מביכים ומצחיקים שתועדו ולהוסיף אותם לצד רגעים מרגשים. חוש הומור בקולאז’ הוא התיבול הנחוץ ליצירת קולאז’ תמונות מרגש ומוצלח. 

איכות – ככל שתמונה איכותית יותר כך הקולאז’ יהיה איכותי יותר ולכן עדיף תמונות במשקל גבוה מ-4 מגה. 

 

עכשיו כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור איזה סוג קולאז’ תרצו להזמין ולהתחיל לאסוף תמונות מתאימות בדיוק לפי מה שכתוב כאן וברגע ההזמנה פשוט לשלוח אותם אליי ואני אדאג ליצור לכם קולאז’ תמונות מיוחד עבורכם. 

שתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

מגני הוקרה של פעם בחיים!

הבוס שלכם סיים תקופה ארוכה בעבודה ומתקדם לתפקיד חדש, אדם מוערך ויוצא דופן ואתם רוצים להעניק לו מגן הוקרה בעיצוב אישי עם מאפיינים מיוחדים המשקפים

קרא עוד »
תמונה של מתנה

תמונה של מתנה – לרגש את הקרובים לכם עם יצירה המעוצבת במיוחד עבורם

אנו בחרנו בדרך מקורית ומרשימה להציג את התמונות שלכם – על גבי אותיות. מבחינתנו, האותיות הן מרתקות ומבטאות את הזהות שלנו ועל גביהן יופיע סיפור חיים מלא בזיכרונות ורגעים משמעותיים מכל מיני שלבים בחיים של אנשים שהם עולם ומלואו.

קרא עוד »

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן