מגני הוקרה של פעם בחיים!

הבוס שלכם סיים תקופה ארוכה בעבודה ומתקדם לתפקיד חדש, אדם מוערך ויוצא דופן ואתם רוצים להעניק לו מגן הוקרה בעיצוב אישי עם מאפיינים מיוחדים המשקפים אותו, את הפרויקטים שהיה שותף בהם ולהראות לו את הערכת העובדים והבכירים כמו שצריך ומכל הלב והנשמה. דמיינו לעצמכם את הרגע הזה בטקס הפרידה המהודר ואותו מקבל מגן הוקרה שעוצב במיוחד עבורו ומסמל את התקופה הארוכה, את הישגיו ופועלו ביצירת אמנות אישית עבורו! מדהים! זה יכול להיות גם עבור שותף, עובד מצטיין, מפקד בצבא ועוד רבים.

מגן הוקרה, כפי שאתם בטח מכירים, היא מתנה מיוחדת המוענקת לאדם שעשה כברת דרך, עובד או מנהל שעוזב לאחר תקופה משמעותית, מתנה מיוחדת לאחר סיום פרויקט רציני או פשוט כאות הערכה וכבוד.

ישנם הרבה סוגים וסגנונות של מגני הוקרה אבל את הסגנון המיוחד של יעל מן לא תמצאו באף מקום. מגיני הוקרה המבוססים על כל אדם שאליו הם מיועדים, בכל מגן הוקרה מושקעת מחשבה מעמיקה ותכנון כדי ליצור יצירת אומנות ייחודית שמייצגת את המהות שלשמה היא מעוצבת. מגני ההוקרה של יעל יכולים להתאים לכנסים, טקסים, אירועי חברות, אגודות וארגונים המחפשים להעניק לאורחים או למכובדים אות הוקרה ייחודי. 

הרבה פעמים זה מתחיל מרעיון מופשט או השראה בעלת אופי ייחודי, אך כדי להפוך את הרעיון למתנה אישית מיוחדת כמו שרוצים, נדרש תיאום ציפיות מעמיק מול יעל – וכאן קורה הקסם!

יעל היא בדיוק הכתובת הנכונה ליצור יצירה כזו, אמנית בעלת ניסיון ענק וכישרון מופלא להפוך את הרעיון המופשט לכדי יצירה יוקרתית המייצגת בדיוק ובאלגנטיות את החזון המקורי ליצירה. 

תוכלו למצוא אצל יעל מן אפשרויות רבות של מגני הוקרה:

כל מגני ההוקרה עשויים על בסיס פרספקס שקוף וכוללים מעמד מותאם, ניתן להזמין את המעמד עם או ללא תאורה. 

מגן הוקרה לבכירים

מגן הוקרה עבור בכירים בחברה או ארגון או עבור מכובדים אחרים לצורך כובד על פועלם. 

מגן הוקרה דיסקונט
מגן הוקרה קלאב הוטל אילת
מגן הוקרה איקאה

מגני הוקרה לעובדי חברה

מתנה מיוחדת ואישית עבור העובדים על בסיס אופי או לוגו החברה.

שלטי הנצחה - מגן הוקרה
מגני הוקרה הרוח הישראלית

פסל על בסיס לוגו

פסל מואר על בסיס לוגו החברה אשר מכיל חפצים, תמונות ומיניאטורות עשויים בעבודת יד ומספרים את סיפורה של חברה, עמותה או ארגון. 

מגן הוקרה מרשים
מגן הוקרה

לאחר שבוחרים את מגן ההוקרה המתאים לכם, כעת זה הזמן לשיחת היכרות אישית עם יעל מן, לאחר השיחה בה היא תבין מכם בדיוק מה אתם מחפשים, תקבלו הצעת מחיר מדוייקת עבורכם ותמשיכו בתהליך.

יעל מביאה איתה ניסיון רב שנים המאפשר לה לקחת את הרעיון הגולמי שלכם ולהפוך אותו ליצירה מיוחדת ומכובדת, יצירת אומנות אישית המשלבת אלמנטים עיצוביים והיבטים של תוכן ומהות עשויים בעבודת יד.

בסיום התהליך, תקבלו לידכם מגן הוקרה יוקרתי בדיוק כמו שרציתם, מתנה מיוחדת באמת עם ערך רגשי והרבה כבוד.
רגעי קבלת מגני ההוקרה הם מיוחדים במינם, בדרך כלל מלווים בטקסים מכובדים בהם מעניקים את מגני ההוקרה, רגע מיוחד ומרגש במיוחד. 
מה שמייחד את מגן ההוקרה של יעל מן מעבר לעיצוב האישי והיוקרתי הוא הרגע שבו רואים אותו, התאורה שנדלקת ומבליטה כל פרט ופרט והרגש שמציף את כולם – חוויה מיוחדת שממשיכה אחר כך עם האדם שזוכה לקחת את מגן ההוקרה איתו וכך גם את הפרק הזה בחייו. 

מגן הוקרה של יעל – איכות, יצירתיות, יוקרתיות ומקוריות – מהרו לקבוע שיחה עם יעל כדי להסביר לה בדיוק מה אתם מחפשים, מאתגרים היא לא חוששת ואתם בטוח תצאו מרוצים!

 

שתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

מתנות מקוריות

מתנה למנהל

מנהל בעבודה משפיע על חיי העובדים שלו במידה רבה – לטוב או לרע. היחסים בין הצדדים הללו הינם קרובים על פי רוב, ולעיתים מבקשים העובדים

קרא עוד »

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן