אודותיי

נעים להכיר

שמי יעל ואני בוגרת Parsons School of Design, ניו-יורק.

כילדה גדלתי בבית עם אבא ארכיטקט ואמן אשר היה מערב אותי ביצירות האמנות שלו ונחשפתי להרבה אמנות. אימי היתה עובדת סוציאלית ובכך התחברתי לאנשים ולרגש. החיבור בין אבי האמנותי לבין אימי, יצר את השילוב המושלם שהביא אותי לעיצוב המתנות האישיות. לאחר סיום לימודי בניו יורק, עבדתי במחלקת העיצוב של מוזיאון ה-MoMA בניו יורק ולאחר מכן השתלבתי במחלקת העיצוב של  NHL-National Hockey League והייתי לישראלית האישה הראשונה שעבדה במחלקת העיצוב של ארגון זה. עם חזרתי לארץ בשנת 1999, השתלבתי כמעצבת בתחום הטלוויזיה ובמקביל הרצאתי על עיצוב גרפי במחלקת עיצוב מוצר בבצלאל למשך שנה. בשנת 2013 התבקשתי להשתתף בתערוכה ייחודית לחברת תרופות במוזיאון ת”א, בה אותגרתי להביע בצורה אמנותית את התרופה קוויק נורופן.קיבלתי השראה והחלטתי להשתמש בגוש פרספקס המכיל את האות Q ובתוכה אכניס כדורי קוויק נורופן, באות Q נוספת אכניס את המיכלים של התרופה. מאז אני שואבת את השראתי מעולם האותיות והטיפוגרפיה ומשתמשת בפרספקס אשר הוא חומר שקוף וקר שאני מכניסה לו חיים ומייצרת ללקוחותי- אנשים פרטיים, חברות וארגונים יצירות בהתאמה אישית המביעות את אישיותם.

כמו כן, אני מייצרת עבור חברות וארגונים, בארץ ובעולם, פסלים מוארים מפרספקס על בסיס לוגו. בתוך אותיות הלוגו הנני מלקטת ומניחה חפצים ומיניאטורות, שחלקם נוצרו בעבודת יד, המביאים לידי ביטוי את סיפורה של החברה ומהותה.

מוזמנים ללחוץ על הלינק ולצפות בחלק מעבודותי לפני שהמצאתי ב-2012 את האותיות של החיים בלינק הבאhttps://www.yaelman.info

כל היצירות הן פרי הדמיון וההמצאה שלי בעולם ונובעים מאהבתי למיניאטורות ולאנשים מאז 2013. כל יצירה שלי נעשית באהבה ותשוקה רבה וחיוך גדול לאורך כל תהליך היצירה.

ממה עשויות האותיות?

האותיות של יעל מן עשויות מפרספקס ובתהליך יצירתן היא משתמשת במספר טכניקות עבודה:

  •  אותיות עם אותיות
    הדפסת קולאז’ מתמונות אישיות.
  • אותיות חרוטות 
    ביצוע חריטות של איורים
    ומשפטים בהתאמה אישית.
  • אותיות של החיים
    אות המכילה חפצים ומיניאטורות שנבחרו בקפידה או נוצרו בעבודת יד, על פי סיפור חייו של מקבל היצירה.

האותיות של יעל מן עשויות מפרספקס ובתהליך יצירתן היא משתמשת במספר טכניקות עבודה:

  •  אותיות עם אותיות – הדפסת קולאז’ דו צדדי מתמונות אישיות.
  • אותיות חרוטות – ביצוע חריטות של איורים ומשפטים בהתאמה אישית.
  • אותיות של החיים – אות המכילה חפצים ומיניאטורות שנבחרו בקפידה או נוצרו בעבודת יד, על פי סיפור חייו של מקבל היצירה.

מעמד עץ בצבע שחור המכיל תאורת לד המתאימה לכל חשמל בעולם. המעמד יכול להתחבר לכל שקע חשמלי ובנוסף לכל יו אס בי. המעמד מגיע עם כפתור טאץ’ לוויסות עוצמת החשמל.

נגן וידאו
יעל מן - מתנות מיוחדות