מתנות לסבתא וסבא – מחפשים מתנה מרגשת במיוחד? הגעתם למקום הנכון!
מתנות לסבתא

סבתא וסבא – בואו נרגש אותם! 

רבות הפעמים שאנחנו מחפשים מתנות מיוחדות לאנשים הקרובים אלינו, אלו שמלווים אותנו שנים רבות, אלו שבזכותן ובזכותם אנחנו כאן שהכבוד והאהבה אליהם בעלי גודל ועוצמה רבים כל כך, אני כמובן מדברת על מתנות לסבתא וסבא. 

מתנות לסבתא וסבא לא תמיד צריכות להיות גדולות ומפוארות כדי שיהיו בעלות משמעות, הרבה פעמים מספיק לדייק במתנה קולעת לטעמם, דברים או תחביבים שהם אוהבים, משהו יפה או משהו שימושי אבל אני רוצה להתמקד דווקא במתנות שקונים כדי לרגש. אין כמו לרגש! 

זה יכול להיות מתנה ליום הולדת, יום נישואין עגול של סבא וסבתא, יציאה לפנסיה או כל אירוע משמח או מרגש במיוחד שדורש מתנה עם מחשבה והשקעה – מה יכול לרגש יותר משילוב של תמונות וזכרונות של החיים והאהובים להם מכל? 

על זה בדיוק אני חושבת כאשר אני יוצרת מתנה, כל תמונה וכל מיניאטורה שאני מצרפת זו לזו, כל פיסת זכרון או חוויה שחוברים יחד ליצירה אישית, מיוחדת אחת ויחידה. 

מתנות לסבתא וסבא – סיפור חיים מרגש דרך יצירה של יעל מן – זו ההצעה שלי! 

מתנות לסבא וסבתא

תהליך של יצירת מתנה מרגשת המבוססת על תמונות ורגעים מיוחדים בחיים מביא איתו רגעים רבים של אושר והתרגשות: 

– המשפחה שמזמינה את היצירה
חיפוש אחר תמונות מהעבר, תמונות של רגעים משמחים בחיים, לעיתים תמונות של בני משפחה שכבר לא איתם או כאלו שהשתנו או גרים רחוק – נוסטלגיה במיטבה! גם הידיעה שזה למען מטרה נעלה וגם עצם החוויה של העלאת זיכרונות וחיפוש בתמונות הופכים את כל החוויה לקסומה ומרגשת. 

– היכרות מחודשת עם סבתא וסבא
הרבה פעמים כשמחפשים תמונות, שואלים שאלות וחוקרים אודות סבתא וסבא, לומדים להכיר אותם מחדש, מגלים צדדים חדשים ומבינים שאם לא ההשקעה הזו – הצדדים האלו לא היו מתגלים כלל. מתגלים קווי דמיון בין בני המשפחה ואפילו סודות מרתקים. 

– סדר בבלאגן
במהלך שנות חייהם של אנשים יש נטייה לבלאגן בכל מה שקשור לתמונות, יצירה כמו קולאז’ תמונות ובמיוחד אותיות של החיים מחייבים את הלקוחות שלי לעשות סדר בבלאגן הזה ואתם לא תאמינו מה תצליחו למצוא. 

– לפתוח את הלב
מתנה כזאת, שבבסיסה עומד הלב, רצון לרגש, להשקיע ולתת מתנה מיוחדת ממש גורם הרבה פעמים, גם למשפחות הכי ותיקות, להרגיש תחושות ורגשות שלא חשבו שירגישו. השילוב של התהליך והשלמת היצירה, גם הרגע בו המשפחה רואה אותה ולבסוף הרגע בו הם מעניקים אותה לסבא וסבתא – הלב נפתח ומתרחב! כולם מתאחדים יחד, חוגגים, מתרגשים ונהנים מהדבר החשוב ביותר – המשפחה! 

הרגעים בהם אתם הענקתם מתנות לסבתא וסבא כל חייכם לא עומד כלל ברמה של הענקת היצירה המרגשת הזאת! 

אם אתם מחפשים מתנות לסבתא וסבא – עדיף להיערך מראש, תבחרו מהאתר את מה שמתאים עבורכם ברמת גודל היצירה, התקציב והסגנון, אם זה קולאז’ תמונות תתחילו לחשוב אילו תמונות מתאימות ואם תרצו אות של החיים יעל תדריך אתכם בעזרת שאלון ותכוון אתכם לתמונות המתאימות. 

מתנה לסבתא

הרגע המרגש בו אתם מעניקים להם את המתנה הוא אחד המרגשים ובמיוחד כשגוף התאורה נדלק וכולם נפעמים מהיצירה המיוחדת ורבים אפילו מזילים דמעה, הלב של כולם מתרחב ואתם יודעים שכל התהליך היה שווה את זה. גם לאחר שהחגיגה מסתיימת, היצירה נשארת בבית שלהם, מרגשת אותם כל יום מחדש ומזכירה להם את האהבה והזמן שהשקעתם במתנה המיוחדת שלהם המבוססת על האותיות שלהם, על חייהם, עליכם ועל סיפור החיים המרגש של המשפחה שלכם!

שתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

הנצחה דרך יצירה

הנצחה לזכר הנופלים – כיצד יצירת אמנות יכולה לשמר זיכרון נצחי!

הנצחה היא דרך מיוחדת לזכור אדם יקר לנו שאיבדנו, זו הזדמנות לקחת הפסקה של כמה רגעים מהכאב העצום ולמצוא נחמה בזכרונות יקרים. אחת הדרכים להנציח היא דרך יצירות אישיות המבוססות על החיים עצמם, על אותיות, על חוויות, תמונות, רגעים קטנים של אושר שיישארו כך מונצחים לנצח.

קרא עוד »

מתנות מקוריות לגבר

אתם מחפשים רעיונות למתנה לגבר שלא רק תהיה יפה ומעוצבת, אלא גם תרגש אותו ותגרום לו להבין שהקדשתם לו מחשבה בבחירת המתנה, הגעתם למקום הנכון.

קרא עוד »

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן