רעיונות למתנות ליומולדת – מתנות מיוחדות שנשארות לכל החיים!
יצירות אומנות קולאז'

מחפשים רעיונות למתנות ליומולדת? מתנות מיוחדות, מרגשות ומושקעות?

הרשת מלאה ברעיונות שונים ומגוונים, חבילות, מארזים מיוחדים ועוד מבחר מתנות מקסימות אבל אם אתם מחפשים מתנה אישית שתשלב רגעים מיוחדים של החיים, תרגש וגם תישאר לעוד הרבה שנים קדימה אתם באמת חייבים להכיר את המתנות של יעל מן – יצירות אומנות אישיות בהזמנה!

כל יצירה של יעל מן היא אישית, אף יצירה לא דומה לאחרת, כל מתנה מותאמת במדויק לפי בקשות הלקוח על בסיס תמונות, אותיות ורגעים מיוחדים מהחיים שכולם מתנקזים ליצירה אחת.

ניתן לבחור אותיות, מספרים או צורה ועל בסיסם ליצור קולאז’ תמונות יוקרתי ואפילו להוסיף מיניאטורות בעבודת יד. 

במקום אלבום שיש צורך לדפדף בו כדי לראות את כל התמונות, היצירות של יעל עשויות מפרספקס והן דו צדדיות!
ניתן להוסיף גם גוף תאורה שמקפיץ את היצירה ומעניק לה אפקט מרשים עוד יותר. 


בואו נתמקד בכמה רעיונות למתנות ליומולדת של יעל מן:

קולאז' תמונות

אותיות עם תמונות הן יצירות המספרות סיפור חיים דרך תמונות. מתחילים בבחירת אותיות על בסיס השם ומשם לבחירת תמונות שמהם בונים את הקולאז'. ניתן לבחור עד 15 תמונות, תלוי בכמות האותיות ובגודל היצירה והתוצאה הסופית היא יצירה מרגשת שמקשטת את הבית או המשרד ומרגשת מחדש כל מי שמגיע ורואה אותה. אם אתם מחפשים מתנת יום הולדת עגול, מתנה מיוחדת לקולגה, מתנת פרידה או מתנת יום נישואין - קולאז' תמונות יכול להתאים לכם בול.

אותיות מעוצבות

אותיות של החיים

יצירת אומנות מרגשת המשלבת בתוכה מיניאטורות בעבודת יד ותמונות ממוזערות. כל מיניאטורה מסמלת תחום עניין או הישגים משמעותיים בחיים. אותיות של החיים יכול להיות מתנה מיוחדת ומושקעת למפעל חיים, לתורם גדול, יום הולדת משמעותית או רצון לספר סיפור חיים מיוחד דרך יצירה מרגשת. היצירה היא מעין קפסולת זמן,המתארת סיפור חיים באות השם של מקבל היצירה ויכולה לעבור מדור לדור. העבודה כאן היא מאוד אישית וכל יצירה מספרת סיפור חיים באמצעות תמונות ומיניאטורות המותאמות בדיוק מרהיב למי שהיצירה נעשית למענו.

יותר מכל היצירות של יעל, כאן הדגש הוא על לרגש ולהפתיע בדיוק מופתי של הפרטים הקטנים הלקוחים מהחיים עצמם, ליצור מתנה מיוחדת יחד עם מי שמעניק את המתנה ולספר סיפור חיים. בשל ההשקעה הרבה - חשוב להזמין לפחות חודש מראש!

אותיות מוארות

זוהי יצירה מיוחדת שאינה מבוססת על תמונות אלא בעיקר על אות, שם, סמל, צורה ואפילו לוגו בעיצוב אישי הכולל חריטה על פרספקס על בסיס תאריכים משמעותיים, משפטים, תחביבים או כל מידע משמעותי אחר של מקבל היצירה. זוהי מתנה המספרת סיפור חיים ומייצגת את מי שמקבל אותה בצורה נקייה מאוד ואלגנטית. אותיות מוארות יגיעו תמיד עם תאורה.

מגנט מעוצב

מגנטים

למי שמחפש מתנה על בסיס קולאז' תמונות, יעל מן מציעה גם אפשרות של מגנטים. נמאס כבר מהבלגן שמלא מגנטים יוצרים? עכשיו יש מגנט אחד גדול, מעוצב אשר משלב עד 30 תמונות. ניתן לבחור בין מספר שילובי מילים את השילוב המתאים ולהעניק מתנת יום הולדת מיוחדת המשלבת בתוכה זכרונות ותמונות מרגשות. המגנטים היא אופציה נוחה יותר ברמת התקציב שכן היא מבוססת על מגנט ולא על פרספקס.

אלו הם הרעיונות המובילים למי שמחפש רעיונות למתנות ליומולדת אך כמובן שניתן לבחור סגנונות נוספים הקיימים באתר, אפשר גם להזמין את יעל לסדנת יצירה מיוחדת וכמובן לשדרג את ההצעות המופיעות כאן. יעל היא יוצרת עם ניסיון, חזון וכישרון שבאמצעותם היא יוצרת מתנות של פעם בחיים.

למתנות של יעל מן יש אפקט קסום של WOW והתרגשות אדירה, כל יצירה אישית כזו יוצרת התפעלות כל פעם מחדש עם כשרונה המיוחד לקחת רגעים מהחיים ולנצור אותם ביצירת אומנות אישית ויוקרתית – מתנה שנשארת אצלכם לנצח!

שתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

סיפור חייך בתמונות על גבי אותיות

לכל אחד ואחת מאיתנו סיפור אישי אחר. הסיפור שלנו מתחיל באותיות שמרכיבות את שמנו, במסלול שאותו עברנו ובאירועים המרגשים שהיינו חלק מהם. עכשיו, אפשר לקחת את כל זה ולהפוך אותו ליצירת אמנות נצחית.

קרא עוד »
תמונה של מתנה

תמונה של מתנה – לרגש את הקרובים לכם עם יצירה המעוצבת במיוחד עבורם

אנו בחרנו בדרך מקורית ומרשימה להציג את התמונות שלכם – על גבי אותיות. מבחינתנו, האותיות הן מרתקות ומבטאות את הזהות שלנו ועל גביהן יופיע סיפור חיים מלא בזיכרונות ורגעים משמעותיים מכל מיני שלבים בחיים של אנשים שהם עולם ומלואו.

קרא עוד »

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן