לזכור ולא לשכוח – יצירות זיכרון
לזכור ולא לשכוח
עד כמה שהמציאות מורכבת והמערכה טרם הסתיימה, רבים מחפשים דרך להנציח את יקיריהם דרך תמונות וסרטונים. לזכור ולא לשכוח את הגבורה, ההישרדות, ההקרבה והחיים.

ימים מורכבים וכואבים עוברים עלינו. בזמן שהמלחמה נמשכת בכל הגזרות, רבים מאיתנו מתאבלים על בני משפחתם, חברים ושכנים שנרצחו או נחטפו. ועד כמה שהמציאות מורכבת והמערכה טרם הסתיימה, רבים מחפשים דרך להנציח את יקיריהם דרך תמונות וסרטונים. לזכור ולא לשכוח את הגבורה, ההישרדות, ההקרבה והחיים. ישנה נחמה רבה בהצגת זיכרון הנופלים והיקרים לנו דרך יצירות אמנות וכאן אני נכנסת לתמונה.  

כבר שנים רבות שאני עוסקת ביצירות המבוססות על תמונות וזכרונות, רואה כמה הן מרגשות וכמה הן משמעותיות עבור מי שמזמין אותם. 

 

לזכור ולא לשכוח – דרך האומנות!

היצירות שלי מעניקות משמעות חדשה ועמוקה למונח “זיכרון לנופלים”.
כל יצירה היא ייחודית בפני עצמה והיא מותאמת לכל אדם שמגיע אליי ברגישות רבה ובהקשבה רבה לדרישות כל לקוח.

 

ריכזתי עבורכם את ההמלצות שלי ליצירות המתאימות ביותר לזיכרון:

לזכור ולא לשכוח - יצירות דרך אומנות

קולאז' תמונות

קולאז' תמונות על בסיס אות אחת או יותר. ניתן להזמין את היצירה על בסיס שם, משפט או אותיות בודדות וגם על בסיס צורות כמו לב או אינפיניטי. ניתן להוסיף מיניאטורות או תמונות מחוץ למסגרת. כל היצירות מגיעות מוארות על בסיס פרספקט איכותי.

לזכור ולא לשכוח - יצירות דרך אומנות

אותיות מוארות

אותיות חרוטות שמטרתן להזכיר לנו את הדברים החשובים, ניתן לחרוט עליהם משפטים משמעותיים, התכתבות מיוחדת או ציטוטים בעלי משמעות. גם אותיות מוארות עשויות פרספקס איכותי ומגיעות עם תאורה להדגשת המשפטים החרוטים וכדי להאיר את החיים ביצירה.

לזכור ולא לשכוח - יצירות דרך אומנות

אותיות של החיים

יצירת אומנות המבוססת על החיים. שילוב בין מיניאטורות לתמונות שכולם מבוססים על סיפור חיים ומאפיינים אישיים. התוצאה כאן מיוחדת ועוצמתית, כל יצירה נראית אחרת ומדויקת על פי אופיו ופועלו של מקבל המתנה. היצירות מגיעות כגוף תאורה שניתן לכבות ולהדליק. האור הוא כדי להאיר את החיים ביצירה.

שלטי הנצחה - מגן הוקרה

מגן הוקרה

למי שמחפש יצירה רשמית יותר, מגן הוקרה יכול להתאים! פסל על בסיס לוגו או אות הוקרה המבוססים על לוגו חברה או סמל חטיבה או אוגדה ויכולה לשמש כיצירת זיכרון מטעם חברה, הצבא או עסק.

ברור לי שזה לא פשוט לבחור יצירה ולעבור את תהליך ההזמנה שלה באתר, במיוחד בתקופה זו.

כדי להקל עליכם, אפרט כאן מה צריך לעשות כדי להזמין יצירה אישית:

1. בחרו את הסגנון והיצירה המועדפים עליכם.

2. החליטו מהו הבסיס ליצירה, אות בודדת, מילה או סמל 

3. בדקו מהו הגודל הרצוי עבור היצירה

4. במידה ומדובר ביצירה עם תמונות, תאספו תמונות רצויות באיכות הגבוהה ביותר ושימרו אותם על קובץ במחשב או בענן כדי שתסיימו להזמין, תוכלו ישר לשלוח אותן.

5. במידה ומדובר ביצירה עם מיניאטורות, ישלח אליכם שאלון בסיסי עם תכונות, אהבות ואינפורמציה אשר אותה אהפוך למיניאטורות שמספרות סיפור חיים. כל מיניאטורה יש לה את המשמעות שלה.

6. בצעו את ההזמנה.

במידה ואתם מעדיפים שנדבר, אני אשמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם לבצע את ההזמנה טלפונית.

אני שמה דגש רב על כל היצירות שלי במיוחד ביצירות זיכרון, כל הזמנה נעשית בעבודת יד, האופן שבו התמונות מסודרות בקולאז’ נעשה ברגישות רבה ובהקשבה לכל בקשה של הלקוח. אני צוללת לתוך הסיפור שלכם ומקפידה לתת ביטוי לכל פרט קטן. 

לזכור ולא לשכוח דרך התמונות, דרך היצירה ודרך האומנות!

ועכשיו באתר 30% הנחה בהקלדת קוד קופון בקופה: עם ישראל חי 

 

שתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

הנצחה דרך יצירה

הנצחה לזכר הנופלים – כיצד יצירת אמנות יכולה לשמר זיכרון נצחי!

הנצחה היא דרך מיוחדת לזכור אדם יקר לנו שאיבדנו, זו הזדמנות לקחת הפסקה של כמה רגעים מהכאב העצום ולמצוא נחמה בזכרונות יקרים. אחת הדרכים להנציח היא דרך יצירות אישיות המבוססות על החיים עצמם, על אותיות, על חוויות, תמונות, רגעים קטנים של אושר שיישארו כך מונצחים לנצח.

קרא עוד »
תמונה של מתנה

תמונה של מתנה – לרגש את הקרובים לכם עם יצירה המעוצבת במיוחד עבורם

אנו בחרנו בדרך מקורית ומרשימה להציג את התמונות שלכם – על גבי אותיות. מבחינתנו, האותיות הן מרתקות ומבטאות את הזהות שלנו ועל גביהן יופיע סיפור חיים מלא בזיכרונות ורגעים משמעותיים מכל מיני שלבים בחיים של אנשים שהם עולם ומלואו.

קרא עוד »
אותות הוקרה

מתנות הוקרה – להביע הוקרה ביצירת אמנות אישית

המטרה של אות הוקרה היא להראות הערכה כלפי אדם אחר. אבל בעידן של שעתוק, שכפול וחיקוי, כמעט בלתי אפשרי להביע כבוד באופן מקורי. את הבעיה הזו תפתור עבורך יצירת אמנות אישית, שמשלבת בתוכה מיניאטורות מתוך החיים והאירועים של מקבל המתנה.

קרא עוד »

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן