מתנות הוקרה – להביע הוקרה ביצירת אמנות אישית
אותות הוקרה
המטרה של אות הוקרה היא להראות הערכה כלפי אדם אחר. אבל בעידן של שעתוק, שכפול וחיקוי, כמעט בלתי אפשרי להביע כבוד באופן מקורי. את הבעיה הזו תפתור עבורך יצירת אמנות אישית, שמשלבת בתוכה מיניאטורות מתוך החיים והאירועים של מקבל המתנה.

המטרה של אות הוקרה היא להראות הערכה כלפי אדם אחר. אבל בעידן של שעתוק, שכפול וחיקוי, כמעט בלתי אפשרי להביע כבוד באופן מקורי. את הבעיה הזו תפתור עבורך יצירת אמנות אישית, שמשלבת בתוכה מיניאטורות מתוך החיים והאירועים של מקבל המתנה.

בתור אמנית ומעצבת, תפקידי ללקט וליצור את האירועים המשמעותיים מחייו של מקבל המתנה – בתוך אות ההוקרה עצמו. אם זה נשמע לך דמיוני, כדאי להתרשם מקטלוג העבודות ויצירות האמנות באתר.

רוצה לקבל הצעת מחיר?
אשמח לשמוע ממך.

שמי יעל מן ואני עוסקת בעיצוב אותות הוקרה שיעמדו בסטנדרטים שלך. נקודת המוצא שלי ושל הסטודיו היא שהדרך למקוריות עוברת בעיצוב קולאז’, אותיות ומסרים אישיים בהתאמה אישית.

התוצאה היא אותות הוקרה מיוחדים כפי שמעולם לא ראית, שמעוצבים במיוחד עבורך ובהתאמה אישית לאנשים שהכי חשובים לך.

אותות הוקרה של חיל האוויר הורכבו מכמה אלמנטים.

הדרך שלך להפוך רעיון מופשט לאות הוקרה

השילוב בין צורה ותוכן מאפשר לי להעניק לכל אות הוקרה אופי ייחודי. אז מלבד אותיות בעברית ובאנגלית לתיאור שמות פרטיים, כדאי להתייעץ איתי לגבי אות הוקרה שהיא סמל, לוגו, צורה או כל דבר אחר.

בנוסף, אפשר להעדיף אות הוקרה עם או בלי תאורה וכמובן גם לבחור את הגודל: אות הוקרה של 50 מ”מ, אותות הוקרה של 35 ס”מ ואותות הוקרה של 23 ס”מ.

אות הוקרה שהיא מתנה אמיתית

לאותות הוקרה שמעוצבות על ידי יש ערך מוסף: ביטוי מוחשי של כל מסר אותו חשוב לך להעביר. כך אות ההוקרה הופכת למתנה אישית שממשיכה עם מי שמקבל אותה, הרבה אחרי שהאירוע מסתיים.

רוצה להזמין אות הוקרה אחת גדולה, או כמה אותות הוקרה מיוחדים? חשוב לך להביע הערכה כנה לעובדים או מנהלים?

כל האלמנטים חוברים יחד לאות הוקרה אישי, מושקע ומיוחד.

אני כאן כדי לעצב עבורך יצירת אמנות שתענה על האתגר.  

שתף

תגובה אחת

  1. יעל היא אומנית בחסד! כחברה גלובלית כבר פעמיים הזמנו ממנה מתנות למנהלים בכירים. גם היצירתיות, גם המקצועיות לגמרי עשו את אפקט הוואו. שירות מדהים ומעל הכל הרצון הבלתי נגמר שלה שהלקוח יהיה מרוצה ב-200%. ממליצה בחום על האומנית הכל כך מוכשרת הזו. יצירה שלה לא דומה לשום דבר אחר שהכרתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן