יעל מן מוסד של יצירה באותיות
יעל מן מוסד
בשיחות היכרות רבות שאני מנהלת, אני מוצאת את עצמי מסבירה למה יש 2 יעל מן. אני כמובן לא יעל מן לוחמת המוסד, אלא יעל מן מוסד של יצירה באותיות.

בשיחות היכרות רבות שאני מנהלת, אני מוצאת את עצמי מסבירה למה יש 2 יעל מן. אני כמובן לא יעל מן לוחמת המוסד, אלא יעל מן מוסד של יצירה באותיות. אני אכן גאה בקשר המיוחד שיש לי אל יעל מן הלוחמת, שהיתה בת זוגו של אבי ואף יצרתי עבורה יצירות מיוחדת שאשמח להראות בהמשך.

אבל בכל זאת, אשמח להסביר לכם עוד קצת על היצירה שלי. 

על כל הזמנה, על כל יצירה שאני יוצרת במו ידיי, ניתן לראות את טביעת האצבע המובהקת שלי, המשלבת אותיות מעוצבות עם עיצובים המתארים רגעים מיוחדים בחיים, סיפורי חיים מרגשים המשלבים לעיתים תמונות, מיניאטורות עבודת יד, שברי כוסות חתונה ועוד. כפי שניתן להגיד – יעל מן מוסד של יצירה ואומנות באותיות!

כל חיי נחשפתי לאומנות, זה התחיל מהבית עם אבא ארכיטקט חובב האמנות ומשם היה ברור שאלך ללמוד אמנות ואכן כך היה. סיימתי לימודי אמנות בהצטיינות, עבדתי שנים רבות בתחום בארץ בחו”ל, תוכלו לקרוא על כך בהרחבה כאן

עם השנים היצירה התפתחה והמשכתי להעמיק ולשלב את אהבתי לסיפורי חיים מרגשים, לאנשים עם יצירות מיוחדות בשילוב מיניאטורות ואותיות לצד ההבנה העמוקה שלי ביצירה, אסתטיקה ועבודת יד וכך נולד והתפתח לו המותג שלי – יעל מן ארט. 

מה עומד מאחורי היצירות שלי?

הרעיון המרכזי שעומד מאחורי כל היצירות שלי הוא ליצור אמנות אישית המשלבת בין רעיונות מקוריים בעיצוב לבין רגעים מיוחדים בחיים בהתאמה לפי רצונות הלקוח.

כל סוג יצירה היא פרי דמיוני, אני עובדת כל הזמן במטרה לשדרג ולחדש את הסגנונות והסוגים, ליצור את הטוב ביותר עבור הלקוחות שלי כדי שכשהיצירה תגיע אליהם היא בעצמה תיצור רגע נוסף בלתי נשכח בחיים, מלא בהתרגשות עם האנשים האהובים עליהם איתם. 

 

כל אחד שמגיע אליי, בוחר את הסגנון המתאים לו, אם זה קולאז’ תמונות, בשילוב מיניאטורות, אותיות חרוטות, מגנטים או אם זה חיפוש אחר אות הוקרה לחברה בשילוב לוגו בעיצובים יוקרתיים.

אין יצירה זהה לאחרת, כל יצירה מיוחדת ומביאה איתה אלמנטים אישיים של כל לקוח. 

השילוב המרגש בין אותיות לתמונות הופך את היצירות לאמנות אישית ואת מעמד קבלת היצירה לרגע שאי אפשר לשכוח, רגע מלא בקסם, רגש ואהבה. 

בדיוק כמו שאני יוצרת עבור כל לקוח כך יצרתי גם עבור יעל מן לוחמת המוסד:

 

אז אם אתם מחפשים יצירות מיוחדות והגעתם אליי, יעל מן מוסד של יצירה באותיות, תוכלו לבחור להעניק מתנה מיוחדת המבוססת על החיים, על רגעים מרגשים דרך אותיות ותמונות, לתת לי את מה שצריך ואני אצור עבורכם יצירה ייחודית עבורכם.

שתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

יצירת קולאז' אונליין

קולאז’ תמונות אונליין – מתנה מרגשת ומקורית תוך דקות ובקלות

הרשו לנו להציע לכם דרך מקורית, יפיפייה ומרגשת לשמור את התמונות האהובות עליכם בלחיצת כפתור ומבלי לצאת מהבית. באתר של האמנית והמעצבת יעל מן, ניתן להזמין בקלות קולאז’ תמונות אונליין מקורי ואישי, אשר יודפס על גבי אותיות

קרא עוד »
הנצחה דרך יצירה

הנצחה לזכר הנופלים – כיצד יצירת אמנות יכולה לשמר זיכרון נצחי!

הנצחה היא דרך מיוחדת לזכור אדם יקר לנו שאיבדנו, זו הזדמנות לקחת הפסקה של כמה רגעים מהכאב העצום ולמצוא נחמה בזכרונות יקרים. אחת הדרכים להנציח היא דרך יצירות אישיות המבוססות על החיים עצמם, על אותיות, על חוויות, תמונות, רגעים קטנים של אושר שיישארו כך מונצחים לנצח.

קרא עוד »

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן