אטרקציות לחתונה – בואו נתמקד במתנות מיוחדות לחתן ולכלה

כל שנה, כאשר מתחילה עונת החתונות, נוספות עוד ועוד אטרקציות לחתונה המשדרגות את האירוע עצמו ואת כל מה שמסביב, ההכנות לאירוע, החופה, מסיבת הריקודים, הלוקיישן, ירח הדבש ועוד. לרוב, אטרקציות לחתונה הן חוויה מיוחדת ומקורית שמשאירה אחריה זכרונות מרגשים, אני רוצה להתמקד איתכם דווקא אטרקציה מסוג אחר – ליצור מהזכרונות המיוחדים של החתונה יצירה מקורית ומיוחדת שתישאר איתכם לכל החיים!

אם באירוע החתונה החתן והכלה מעניקים לאורחים מגנטים והפתעות שיקחו איתם מזכרת מהאירוע, אני מציעה להעניק לחתן ולכלה זכרון מיוחד כיצירה לכל החיים.

זה הזמן להכיר משהו אחר, שונה, מיוחד, לא עוד מגנט על המקרר אלא יצירת אומנות של ממש שבבסיסה רגעי חתונה בלתי נשכחים. 
באתר של יעל מן תוכלו למצוא מבחר יצירות שמהותן סיפורי חיים באותיות ויצירות מקוריות, אחד מהאירועים המשמעותיים לכל אחד ואחת מאיתנו הוא ללא ספק אירוע החתונה ומעבר לאלבום תמונות, תמונה ממוסגרת וקובץ תמונות על ענן, אני מציעה לכם דרך מעט אחרת ומאוד מיוחדת שבה תנצרו את הרגע המדהים הזה ותחלקו אותו עם כל מי שנכנס אליכם הביתה.

 

אטרקציות לחתונה על פי יעל מן

תוכלו למצוא מבחר אפשרויות באתר שניתן להעניק לאחד מבני הזוג כמתנה מרגשת לאחר החתונה, מתנה לזוג המאושר לאחר החתונה או פשוט יצירת מתנה זוגית משותפת שמנציחה את החתונה ואת אהבתכם!

מה הן היצירות?

לב חתונה – פסל בצורת לב, מואר ובתוכו שברי הכוס מרגע שבירת הכוס של החתונה, אשר אני משבצת שבר שבר בעיצוב מוקפד בעבודת יד. ניתן לשדרג עם אותיות ראשי התיבות של הזוג המאושר ולהוסיף מיניאטורות. 

זר חתונה בקופסא – קופסא שקופה ובתוכה זר החתונה.

קוביית חתונה – קובייה שקופה ובה שברי הכוס להנצחת רגע שבירת הכוס בחופה בשילוב מיניאטורות, ניתן להוסיף תמונה מהחתונה ואותיות של הזוג המאושר. 

קולאז’ תמונות – מתנות לחתונה  אבל לא רק, מבחר היצירות מבוססות קולאז’ יכולות להיות עבור כל אירוע או תאריך מיוחד. אם אתם רוצים לשדרג את קונספט אלבום החתונה, תוכלו להציג כאן תמונות נבחרות מאירוע החתונה במיצג יצירתי ומואר ואף לשלב בו מיניאטורות או אותיות. הקולאז’ מבוצע או על פרספקס כיצירה להעמדה או על פי וי סי לתלייה או על מגנט גדול וצורני כפי שלא נראה מעולם. 

אטרקציות לחתונה

מעבר ליצירות המיוחדות המבוססות על החתונה, תוכלו למצוא באתר גם מחזיקי מפתחות בעבודת יד שיכולים להתאים כמתנות למלווים, לאורחים במסיבת הרווקים/רווקות או אחד לשני עם אות השם החדש והמשותף שלכם! 

גם כאן תוכלו לשדרג ולהוסיף חמסה למחזיק המפתחות.

מה מיוחד כאן – ביצירות של יעל מן?

כל היצירות הן אישיות, מעוצבות בקפידה ולא מדובר בעוד אטרקציות לחתונה, מדובר ביצירה זוגית ויוקרתית בעלת משמעות רבה. למי שמחפש מתנה מיוחדת לזוג המאושר או אם אתם רוצים להפתיע אחד את השני ביום נישואין הראשון.

במיוחד אחרי שנגמרת החתונה, אנשים רבים חווים נפילת מתח, החיים האמיתיים מתחילים והמסיבה הסתיימה לה, אבל חכו רגע! זה בדיוק הזמן ליצור משהו אחר, יצירה שתלווה אתכם לכל החיים המשותפים יחד ותזכיר לכם את הרגע החגיגי והמדהים הזה כשאתם בשגרת החיים ותמתיק את שגרת יומכם. 

שתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

אותיות מעוצבות באנגלית

אותיות מעוצבות באנגלית ובעברית

אותיות פרספקס חרוטות מאפשרות לך להחליט איך תיראה יצירת האמנות הבאה שלך. כמו כן, באפשרותך להזמין את יצירת האמנות לעצמך, או כמובן כמתנה מרגשת לחברים, קרובים, בני משפחה או כאות הוקרה.

קרא עוד »
מתנות מקוריות לגבר

מתנות מקוריות לגבר

יעל מן – החיים שלכם באותיות, מתנה מקורית ומרגשת לכל אירוע. בקרו באתר למידע על רעיונות למתנה לגבר, צפו בדוגמאות והזמינו אונליין.

קרא עוד »
יצירה מיוחדת

מתנה לאח

הביטוי “היינו כאחים” מבטא את הקרבה הגדולה, ואת הקשר המשמעותי המצוי בין אחים. קשר זה עשוי להישחק מעט בחיי היום יום, אולם לעיתים יש צורך

קרא עוד »

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן