תמונה של מתנה – לרגש את הקרובים לכם עם יצירה המעוצבת במיוחד עבורם
תמונה של מתנה
אנו בחרנו בדרך מקורית ומרשימה להציג את התמונות שלכם – על גבי אותיות. מבחינתנו, האותיות הן מרתקות ומבטאות את הזהות שלנו ועל גביהן יופיע סיפור חיים מלא בזיכרונות ורגעים משמעותיים מכל מיני שלבים בחיים של אנשים שהם עולם ומלואו.

כולנו אוהבים מתנות, זה ברור. אבל ביננו, קצת נמאס לנו לקבל את אותן המתנות שוב ושוב נכון? בין אם אלה בגדים מחמיאים ויפים, בושם נעים, תכשיט יוקרתי או ארוחה במסעדה טובה. אין כל רע במתנות מסוג זה, ממש להיפך, אבל כדי לייצר את ההתלהבות הזאת אצל האדם שאתם אוהבים, שיתרגש מהמתנה שלכם באמת, אנו ממליצים לשלב יצירת אמנות של ממש ובה שזורים זיכרונות ורגעים משמעותיים, משמחים או מרגשים שלכם יחד. לתמונות יש השפעה מידית עלינו – הן גורמות לנו לחזור אחורה בזמן לאותו רגע בתמונה, להתרפק עליו ולהיזכר כמה טוב היה אז. אין כמו תמונות. מתנה בלתי נשכחת שנשארת לעד ומראה ליקירכם שהשקעתם בהם מחשבה.

 

אנו בחרנו בדרך מקורית ומרשימה להציג את התמונות שלכם – על גבי אותיות. מבחינתנו, האותיות הן מרתקות ומבטאות את הזהות שלנו ועל גביהן יופיע סיפור חיים מלא בזיכרונות ורגעים משמעותיים מכל מיני שלבים בחיים של אנשים שהם עולם ומלואו. האותיות מעוצבות ברגישות רבה כדי להתאים בדיוק לאופיו של האדם עבורו מיוצרת היצירה. זו ויכולה להיות אות סלפי (האות הראשונה של שמכם או של האדם עבורו מיועדת המתנה) ועליה תמונות ומעוצבת בטוב טעם; מילה שאתם אוהבים – המלאה בתמונות צבעוניות שיגרמו לכם לחייך; אות חרוטה שקופה ולה מראה יוקרתי ומרשים; אותיות המלאות במיניאטורות קטנות ומשגעות ועוד. האותיות שלנו מגיעות בגדלים שונים לפי בחירתכם וכן בעיצובים שונים. ניתן להוסיף לאותיות תאורה שתהפוך את האות למנורה מקורית ויפה וגם הקדשה מרגשת עבור יקירכם שתראה לו כמה הוא חשוב לכם. בנוסף לאותיות, ישנו מגוון רחב של מוצרים נוספים כמו מחזיק מפתחות מעוצב עם האות הראשונה של השם, הקדשה מיוחדת או עיצוב ייחודי; שלטים יפהפיים עם משפטי השראה וציטוטים נבחרים; פסלי אינפיניטי מרשימים; פסל זכוכית מדהים ובו ניתן לשמור בצורה אמנותית את שברי הכוס מהחופה; אותות הוקרה מעוצבים לפרטי פרטים ועוד.

 

מתנות עם תמונות אישיות

 

אז אם אתם מחפשים רעיונות למתנה עם תמונות, הגעתם למקום הנכון. בין אם אתם מחפשים מתנה עם תמונות לבן זוג ליום ההולדת, יום הנישואין או סתם כדי להזכיר לו רגעים בלתי נשכחים; מתנה עם תמונה להורה היקר שלכם כדי להראות לו כמה הוא חשוב לכם; מזכרת לחברה הטובה ביותר שחלקה אתכן כל כך הרבה רגעים ששתיכן תזכרו לעד; או לבוס שהשיג הישג מרשים או עובר לתפקיד הבא, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם ממגוון רחב של מתנות עם תמונות שאנו משקיעים בהן את כל הניסיון, הכישרון והאהבה שלנו, על מנת לייצר עבורכם ועבור האנשים היקרים לכם את היצירה הייחודית, האישית, היפהפייה והמרגשת ביותר. כל היצירות שלנו עשויות מפרספקס שקוף ואיכותי, עליו מודפסות התמונות/ ההקדשות שתבחרו. בתהליך מהיר, פשוט ומהנה, תבחרו את המתנה המועדפת, תמלאו כמה פרטים על יקירכם ועל ההזמנה, תבחרו ותעלו תמונות ומשם אנחנו נדאג להכל.

 

אז, היכנסו ובחרו מתנה. תמונה שווה יותר מאלף מילים במקרה הזה… 😉

שתף

תגובה אחת

  1. ואו ואו החל מהשירות , המהירות, המקצועיות ועד למוצר מוגמר הכי יפה שראיתי מכולם !!!!!
    מספר אחת! לגמרי אחזור שוב 🙏🏻❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

מגני הוקרה של פעם בחיים!

הבוס שלכם סיים תקופה ארוכה בעבודה ומתקדם לתפקיד חדש, אדם מוערך ויוצא דופן ואתם רוצים להעניק לו מגן הוקרה בעיצוב אישי עם מאפיינים מיוחדים המשקפים

קרא עוד »

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן