קולאז’ תמונות מתנה מרגשת בצורה מקורית שלא הכרתם עד היום
קולאז' תמונות
קולאז תמונות הוא דרך נפלאה ומיוחדת לתעד רגעים וזיכרונות חשובים ומשמעותיים שתמיד נרצה לזכור ושכל פעם שנביט עליהם מבעד לתמונות, נתרפק עליהם בחיוך.

קולאז תמונות הוא דרך נפלאה ומיוחדת לתעד רגעים וזיכרונות חשובים ומשמעותיים שתמיד נרצה לזכור ושכל פעם שנביט עליהם מבעד לתמונות, נתרפק עליהם בחיוך.

 

אנו מציעים לכם דרך מקורית ומרגשת לעצב קולאז תמונות מיוחד – יצירת אמנות של ממש בצורת אות השם הראשונה של יקירכם/שלכם או איזושהי מילה המסמלת עבורכם משהו מיוחד. מבחינתנו אותיות ומלים מייצרות חיבור הרבה יותר אישי ליצירה, המבטאת את אישיותו ועולמו של האדם אשר המתנה מיועדת עבורו. בכל אות שאנו מייצרים, אנו  משקיעים הרבה מאד מחשבה, אהבה ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, כדי לייצר את התוצר המרהיב ביותר שיש, שיהפוך את המתנה שלכם לייחודית ומרגשת.

 

תמונת קולאז- מתנה בלתי נשכחת!

 

מזמינים אתכם לבחור את היצירה שלכם מתוך מגוון רחב של אפשרויות:

 

  • קולאז תמונות גדול – יצירה זו מרהיבה ביופייה ומשמשת כאקססורי שמשדרג כל חלל ולא ניתן להתעלם ממנו. הקולאז מגיע בצורה ובחומר שתבחרו – בין אם זו אות שם ראשונה, שילוב של שתי אותיות שם (שני אנשים שונים), מילה או פסל אינפיניטי. היצירה מגיעה על מעמד שחור ויוקרתי בשני גדלים עיקריים – 30 ס”מ ו 50 ס”מ וניתן לשלב בה קולאז 20 תמונות או 30.
  • אותיות לתלייה על הקיר – ניתן להזמין קולאז תמונות קיר המשמש כתמונה מרהיבה שמוסיפה בן רגע לחלל המון צבע, אישיות ורגש. קולאז תמונות על קיר בצורה של אות שם מגיע במספר גדלים, חומרים ועיצובים לבחירתכם.
  • קולאז תמונות בצורת לב – תשכחו מהקולאזים בצורת לב שכולנו מכירים. בין אם מדובר בקולאז יום הולדת, מתנה ליום הנישואין או סתם הזדמנות בה אתם רוצים להביע את אהבתכם לבן או בת הזוג, ניתן להזמין יצירה בצורת לב מפרספקס או זכוכית עליה יודפסו התמונות שלכם. כדי לייצר מתנה בלתי נשכחת שתרגש את בן זוגכם עד דמעות, ניתן לשלב ביצירה את שברי כוס הזכוכית מהחופה שלכם (בהנחה ששמרתם אותם כמובן).
  • קולאז תמונות על זכוכית אקרילית – מדובר בקולאז יפהפה, אשר מצד אחד מלא בתמונות מקסימות ומן הצד השני משלב טאצ’ יוקרתי ומראה נקי ומסוגנן. ניתן להזמין קולאז לפי הצורה שתבחרו – בין אם זו אות שם אחת, שתי אותיות, מילה או פסל אינפיניטי.
  • מגן הוקרה – דרך נפלאה לומר תודה על תקופה מדהימה או לפרגן על הישג מרשים לעמיתכם. אנו מעצבים את אות ההוקרה לפי אופיו של האדם שיקבל אותו – בצורות ובחומרים לבחירתכם. ניתן לשלב באות ההוקרה קולאז תמונות, הקדשה וכל תוספת אחרת שתבחרו כדי להפוך אותו למיוחד עבור האדם לו הוא מיועד. מגיע לו, לא?

 

כדאי לדעת:

 

  • כדי להפוך את הקולאזים שלכם לאפילו יותר מיוחדים, כאלה שייצרו רושם של ממש, ניתן לשלב בתוצר הסופי תאורת לד ליצירת מראה יוקרתי. בנוסף, ישנה אופציה לשלב מיניאטורות קטנות ומשגעות, לפי אופיו ותחומי העניין של האדם לו מיועדת המתנה, שיוסיף ליצירה מקוריות וחן. כמובן שלכל קולאז ניתן להוסיף הקדשה אישית של עד 8 מילים.

 

עיצוב תמונות קולאז הוא המומחיות שלנו ומה שאנחנו הכי אוהבים לעשות. כל פעם מחדש, אנו שמחים לקבל הצצה לעולמכם או לעולמם של יקיריכם באמצעות תמונות המשקפות מבחינתנו עולם ומלואו, חוויות, תקוות וזיכרונות מתוקים. אנו מזמינים אתכם לחנות.

 

בו תוכלו להתרשם מהמגוון הרחב של קולאזים יפהפיים ומיוחדים שהכנו ללקוחותינו היקרים לאירועים שונים בחייהם. אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ונשמח לייעץ לכם על מנת לייצר את המתנה הכי מושלמת שאנו יכולים.

שתף

תגובה אחת

  1. יעל התותחית!! פעם שניה שאני עושה אצלך אותיות את אלופה!!
    בעלי ואחותי התרגשו ממש, תודה על הכל ❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן