מתנות מקוריות לגבר
אתם מחפשים רעיונות למתנה לגבר שלא רק תהיה יפה ומעוצבת, אלא גם תרגש אותו ותגרום לו להבין שהקדשתם לו מחשבה בבחירת המתנה, הגעתם למקום הנכון.

בחירת מתנה לאישה, בואו נודה בכך, היא לא משימה קשה במיוחד. המגוון הוא עצום ורק צריך לבחור – בין אם זה בגד מחמיא, תכשיט יוקרתי, בושם ריחני או ספר טוב. הכל הולך. לעומת זאת, כשמדובר בבחירת מתנה לבעל, מתנות לחבר או לבוס, זו הופכת להיות משימה מורכבת ביותר. ישנן מגוון חנויות המציעות מתנות יוקרתיות לגבר, אבל ביננו, אתן לא באמת רואות את עצמכן רוכשות עבורם סירת מפרש ואתם פחות מעוניינים לקנות להם עוד עט נובע עם הקדשה. ובכן, מתנה עם תמונה לגבר היא הפתרון עבורכם.

 

אז אם אתם מחפשים רעיונות למתנה לגבר שלא רק תהיה יפה ומעוצבת, אלא גם תרגש אותו ותגרום לו להבין שהקדשתם לו מחשבה בבחירת המתנה, הגעתם למקום הנכון. כשהמתנה היא אישית, היא מסמלת עבור האדם שמקבל אותה הרבה יותר מסתם חפץ או פריט שנקנה כדי לסמן וי – היא תעלה חיוך גם בפניו של הגבר
הקשוח ביותר!

 

מבחינתנו, לתמונות ולמילים הנכונות יש את היכולת לעשות לנו טוב על הלב ולרגש. הן גורמות לנו להיזכר ברגעים משמעותיים וחשובים בחיינו שאת חלקם נזכור לעד והתיעוד שלהן בתמונה חשוב ביותר – כמו מפגש חברתי הורס מצחוק עם חברי הילדות שלו, אותו רגע בלתי נשכח שבו הקטנה קראה לו בפעם הראשונה אבא, מזכרת מהטיול שלך ושלו במדינה טרופית עם נופים משגעים ועוד מגוון רגעים רבים וטובים.

 

מתנה לגבר רעיונות

 

אחרי חשיבה מרובה, יצרנו מגוון רחב של מתנות מיוחדות לגבר כגון:

 

  • אותיות סלפי צבעוניות – יצירת אמנות של ממש, בדמות הצורה של אות השם הראשונה של יקירכם, אותה נמלא בתמונות לבחירתכם. ניתן להוסיף הקדשה מרגשת של עד 8 מילים ואפילו תאורה, שתהפוך את האות המיוחדת למנורה מקורית ויפהפייה, המורכבת מהרגעים המשותפים שלכם. אתם רק צריכים לבחור את הגודל המתאים, התוספות והתמונות ואנחנו כבר נדאג לכל השאר עבורכם.
  • מילים מעוצבות – ניתן להרכיב מעמד צבעוני מלא בתמונות שלכם בצורת מילה שתבחרו – בין אם זהו שם או מילה דרכה ניתן להביע רגש כמו “תודה” או פשוט לייצר אווירה נעימה בחלל כמו “משפחה”, “בית” וכדומה.
  • אותיות חרוטות – מאין פסל שקוף ויוקרתי, על מעמד שחור, ועליו אות שם אחת, או מילים קצרות ועליהן חרוטים משפטים מרגשים, איורים יפהפיים, מילים או תמונות לפי בחירתכם.
    ניתן להפוך גם יצירה זו למנורה מיוחדת ומרשימה שמשדרגת כל חלל.
  • אותיות עם מיניאטורות – ניתן למלא את האות שתבחרו במיניאטורות קטנות (המבוססות על אינפורמציה שאתם מעבירים לאמנית יעל מן) המבטאות את האישיות של יקירכם ותחביביו. ניתן גם לשלב מיניאטורות עם תמונות. זוהי לחלוטין מתנה מקורית לגבר!
  • לב/ קוביית חתונה – זוהי לגמרי מתנה מרגשת לגבר שלך! ודרך מדהימה לשמור את שברי הכוס מהחופה שלכם. ניתן להזמין בצורת לב או בצורת קובייה ולשלב תמונה.
  • אותות הוקרה – גברים אוהבים לקשט את המשרד שלהם או הבית באותות הוקרה שניתנו להם בהזדמנויות שונות – בין אם בעקבות הישג מרשים או עזיבה של מקום עבודה לאחר שנים של עשייה. אנו מציעים אותות הוקרה בעיצוב אישי ויוקרתי, בשילוב תמונות, הקדשה, ותוספות נוספות לבחירתכם.
  • מחזיקי מפתחות – בעיצוב אישי – עם הקדשה, אות השם הראשונה ועוד.
  • שלטים עם משפטי מוטיבציה בעיצוב יפהפה.

 

*ניתן לבחור אותיות או  מילים הן בעברית והן באנגלית

 

*במעמד ההזמנה, תתבקשו למלא מספר פרטים הקשורים להזמנה וליקרכם ולהעלות תמונות נבחרות – הליך פשוט שאורך מספר דקות בודדות

 

*לאחר ביצוע התשלום ואישור ההזמנה, כל הפרטים יגיעו אלינו ואנו נדאג לייצר יצירת אמנות בלתי נשכחת שתשלח לביתכם (בכל רחבי הארץ) תוך 7 ימי עסקים

 

אנו מזמינים אתכם להיכנס  ולהתרשם ממגוון רחב של מתנות לגבר – מיוחדות, מרשימות ואישיות. מתנה עם תמונה לגבר תעשה את העבודה ותרגש את יקירכם.

שתף

תגובה אחת

  1. הזמנתי אות עם קולאז׳ תמונות לכבוד יום הולדתו של אבא שלי.
    אין ספק שזו אחת המתנות היותר מוצלחות.
    מומלץ מומלץ מומלץ!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

יצירת קולאז' אונליין

קולאז’ תמונות אונליין – מתנה מרגשת ומקורית תוך דקות ובקלות

הרשו לנו להציע לכם דרך מקורית, יפיפייה ומרגשת לשמור את התמונות האהובות עליכם בלחיצת כפתור ומבלי לצאת מהבית. באתר של האמנית והמעצבת יעל מן, ניתן להזמין בקלות קולאז’ תמונות אונליין מקורי ואישי, אשר יודפס על גבי אותיות

קרא עוד »

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן