אותיות לאירועים – הכניסו את האורחים שלכם לעולמכם
אותיות לאירועים
בשנים האחרונות, ישנה מגמה של זוגות רבים המעוניינים לייצר באירוע שלהם אווירה אישית וחמה ולהכניס לכמה שעות את האורחים לעולמם הפרטי.

בשנים האחרונות, ישנה מגמה של זוגות רבים המעוניינים לייצר באירוע שלהם אווירה אישית וחמה ולהכניס לכמה שעות את האורחים לעולמם הפרטי. ניתן לעשות זאת באמצעות בחירת המוסיקה בנקודות שונות בערב המייצרת את האווירה המיוחדת הזאת שהם מעוניינים לספק עבור אורחיהם; התאמת הקייטרינג לטעמם האישי; וכמובן דרך עיצוב של החלל באולם – בין אם זהו עיצוב דרמטי המשדר יוקרה וסטייל ובין אם זהו עיצוב רגוע ונעים המשדר חמימות.

 

אנחנו יודעים שחיכיתם כל כך לאירוע שלכם, זה הולך להיות ערב שלא תשכחו לעולם ואנו נשמח לקחת בו חלק! חשוב שתדעו שכיום מומלץ לייצר עמדה בכניסה למתחם האירוע, באמצעותה ניתן לשלב את האורחים בעולמכם ולתת להם טעימה מהזוגיות שלכם וכמובן מהאופי הייחודי ועולמו של כל אחד מכם.

 

חשבנו על דרך מקורית ויפהפייה לעשות זאת – באמצעות אותיות לחתונה. לא אלה שכולנו מכירים בעיצובים גרנדיוזיים ומוגזמים שמטרתן שדרוג עיצוב החלל נטו, אלא יצירות אמנות של ממש בצורת אותיות שם או מילה לבחירתכם, שמתארות אתכם ויגרמו לכל אחד מהאורחים שלכם לקחת חלק לכמה רגעים מהזיכרונות המשותפים שלכם. זוהי גם מזכרת מהאירוע שלכם, אותה תרצו לשמור לתמיד.

 

אנו מציעים מגוון אופציות לבחירתכם, וביניהן:

 

  • אותיות מוארות לחתונה – זהו מעמד מרשים של 3 אותיות (אותיות שם ואות חיבור) או מילה ובו משולבות התמונות של בני הזוג. האותיות מגיעות על מעמד שחור יוקרתי והן עשויות מפרספקס שקוף עליו מודפס קולאז של עד 30 תמונות. רוחב היצירה כ- 50 ס”מ. באותיות משולבת תאורת לד שהופכת את האותיות, בשילוב הקולאז ליצירת אמנות של ממש, שאיש לא יוכל להתעלם ממנה.

 

  • אותיות גדולות לחתונה בשילוב מיניאטורות – קולאז של 30 תמונות המודפס על פרספקס שקוף. רוחב היצירה 50 ס”מ והגובה 25 ס”מ. האותיות מגיעות על מעמד שחור ועליו משולבות מיניאטורות קטנות ומקסימות, המתארות את בני הזוג, תחביביהם ואופיים.
  • אותיות חרוטות – 3 אותיות שקופות וגדולות בעיצוב אישי לפי טעמם של בני הזוג, עליהן משולבים בחריטה מילים, משפטים ואיורים המסמלים את עולמם הפרטי, חוויותיהם וזיכרונותיהם. האותיות עשויות פרספקס שקוף ויוקרתי ומגיעות על מעמד שחור. רוחב היצירה 50 ס”מ והגובה כ-20 ס”מ. המעמד מואר בתאורת לד המוסיפה לאותיות טאצ’ עיצובי יוקרתי.

 


כמה פרטים שחשוב שתדעו:

 

  • ניתן להזמין אותיות בעברית או באנגלית. (בהזמנת אותיות בעברית, יש להיוועץ
    עם הסטודיו לפני)
  • ההזמנה מבוצעת אונליין דרך האתר תוך דקות בודדות.
  • מרגע אישור הסקיצה, האותיות יגיעו לביתכם תוך 7 ימי עסקים.
    במקרים דחופים, ניתן ליצור אתנו קשר ונעשה כל שביכולתנו כדי לזרז את הגעת ההזמנה.

 

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון רחב של יצירות שהכנו עבור לקוחותינו היקרים, שנתנו לנו את הזכות לקחת חלק בעולמם ולייצר עבורם קולאז מקורי ומרגש של זיכרונות. אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ועניין ונשמח לייעץ לכם במידת הצורך, כדי להפוך את היצירה שלכם לפריט בלתי נשכח.

שתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

מתנות מקוריות

מתנה למנהל

מנהל בעבודה משפיע על חיי העובדים שלו במידה רבה – לטוב או לרע. היחסים בין הצדדים הללו הינם קרובים על פי רוב, ולעיתים מבקשים העובדים

קרא עוד »

פסיפס תמונות

כבר מימי קדם נהוג היה ליצור יצירות מרהיבות תוך שימוש בחתיכות אבן קטנות, אשר יצרו יחד תמונה גדולה ומרשימה. עם התקדמות הטכנולוגיה הלכה והשתכללה אומנות

קרא עוד »
אותיות מעוצבות באנגלית

אותיות מעוצבות באנגלית ובעברית

אותיות פרספקס חרוטות מאפשרות לך להחליט איך תיראה יצירת האמנות הבאה שלך. כמו כן, באפשרותך להזמין את יצירת האמנות לעצמך, או כמובן כמתנה מרגשת לחברים, קרובים, בני משפחה או כאות הוקרה.

קרא עוד »

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן