מתנות מקוריות לגבר
מתנות מקוריות לגבר
יעל מן - החיים שלכם באותיות, מתנה מקורית ומרגשת לכל אירוע. בקרו באתר למידע על רעיונות למתנה לגבר, צפו בדוגמאות והזמינו אונליין.

רעיונות למתנה לגבר

 

כשמדובר בבחירת מתנה לבעל, מתנות לחבר או לבוס, זו הופכת להיות משימה מורכבת ביותר. ישנן מגוון חנויות המציעות מתנות יוקרתיות לגבר, אבל ביננו, דגם מוקטן של סירת מפרש או עט נובע בהקדשה אישית הם לא בדיוק רעיונות למתנה מרגשת ובעלת משמעות.

 

כמענה לדרישה למשמעות במתנה יעל מן מעצבת פתרונות מקוריים ויצירתיים, הכוללים אותיות בשילוב תמונות, חריטות או מיניאטורות המספרות סיפור חיים על מקבל המתנה. באופן הזה מתנה עם תמונה לגבר הופכת לבעלת משמעות עמוקה ומהותית מאי פעם.

אז אם אתם מחפשים רעיונות למתנה לגבר שלא רק תהיה יפה ומעוצבת, אלא גם תרגש אותו ותגרום לו להבין שהקדשתם לו מחשבה בבחירת המתנה, הגעתם למקום הנכון. כשהמתנה היא אישית, היא מסמלת עבור האדם שמקבל אותה הרבה יותר מסתם חפץ או פריט שנקנה כדי לסמן וי – היא תעלה חיוך גם בפניו של הגבר הקשוח ביותר, וזה כבר מוכח מניסיון !

 

מבחינתנו, לתמונות ולמילים הנכונות יש את היכולת לעשות לנו טוב על הלב ולרגש. הן גורמות לנו להיזכר ברגעים משמעותיים וחשובים בחיינו שאת חלקם נזכור לעד והתיעוד שלהן בתמונה חשוב ביותר – כמו מפגש חברתי הורס מצחוק עם חברי הילדות שלו, אותו רגע בלתי נשכח שבו הקטנה קראה לו בפעם הראשונה אבא, מזכרת מהטיול שלך ושלו במדינה טרופית עם נופים משגעים ועוד מגוון רגעים רבים וטובים.

 

מתנה לגבר – רעיונות  

 

אחרי חשיבה מרובה, יצרנו מגוון רחב של מתנות מיוחדות לגבר כגון:

 

  • אותיות סלפי מוארות – יצירת אמנות של ממש. הצורה של אות השם הראשונה של יקירכם, עליה נדפיס בשלוש שכבות כדי שהיצירה תהיה דו צדדית תמונות לבחירתכם. ניתן להוסיף הקדשה מרגשת של עד 8 מילים ואפילו תאורה, שתהפוך את האות המיוחדת למנורה מקורית ויפהפייה, המורכבת מהרגעים המשותפים שלכם. אתם רק צריכים לבחור את הגודל המתאים, התוספות והתמונות ואנחנו כבר נדאג לכל השאר עבורכם.
  • מילים מעוצבות – ניתן להרכיב על גבי מעמד בצבע שחור מלא בתמונות שלכם בצורת מילה שתבחרו – בין אם זהו שם, סיפרה או צורה דרכן ניתן להביע רגש כמו “תודה” או פשוט לייצר אווירה נעימה בחלל כמו “משפחה”, “בית” וכדומה.
  • אותיות חרוטות – פסל שקוף ויוקרתי, על מעמד שכולל תאורה ומתחבר לחשמל או לכבל USB, ועליו אות אחת, או מילים קצרות, עליהן חרוטים משפטים מרגשים, איורים יפהפיים, מילים או תמונות מבוססת מידע שאספה האמנית בתהליך ההכנה.
  • אותיות מבוססות מידע – האמנית יעל מן תמלא את האות שתבחרו במיניאטורות קטנות המבטאות את האישיות של יקירכם ותחביביו, ומבוססות שאלון שתקבלו למלא לאחר הזמנה. ניתן גם לשלב מיניאטורות עם תמונות, אותיות של החיים.. זוהי לחלוטין מתנה מקורית לגבר!
  • אותות הוקרה – גברים ונשים אוהבים לקשט את המשרד שלהם או הבית באותות הוקרה שניתנו להם בהזדמנויות שונות – בין אם בעקבות הישג מרשים או עזיבה של מקום עבודה לאחר שנים של עשייה. אנו מציעים אותות הוקרה בהתאמה אישית, בשילוב תמונות, הקדשה, ותוספות נוספות לבחירתכם.
  • שלטים עם משפטי השראה בעיצוב יפהפה.

 

*ניתן לבחור אותיות או  מילים הן באנגלית, ובמידה ותרצו עברית ניתן יהיה להתייעץ עם הסטודיו

 

*במעמד ההזמנה, תתבקשו למלא מספר פרטים הקשורים להזמנה, כן גם להעלות תמונות נבחרות – הליך פשוט שאורך מספר דקות בודדות

 

*לאחר ביצוע התשלום ואישור ההזמנה, כל הפרטים יגיעו אלינו ואנו נדאג לייצר עבורכם אמנות בלתי נשכחת שתשלח לביתכם (בכל רחבי הארץ)

 

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו https://www.www.yaelman.co.il/   ולהתרשם ממגוון רחב של מתנות לגבר – מיוחדות, מרשימות ואישיות. מתנה עם תמונה לגבר תעשה את העבודה ותרגש את יקירכם.

 

 

שתף

תגובה אחת

  1. שחיפשתי מתנה לבעלי לכבוד היום ההולדת רציתי משהו מיוחד ומרגש.
    חיפשתי וחיפשתי עד שמצאתי את העבודות של יעל.
    לא התלבטתי לרגע ידעתי מההתחלה שאת זה אני עושה ועשיתי.
    יעל יש לך ידיים מזהב ואת אישה מיוחדת ומרגשת.
    בזכותך בעלי התרגש ושמח מהמתנה המושלמת.
    המתנה שווה כל שקל ושקל ואפילו הייתי משלמת עליה יותר.
    אני בטוחה שניפגש שוב בעתיד.
    תודה לך שעשית את המתנה המושלמת לבעלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

מתנות מקוריות לגבר

אתם מחפשים רעיונות למתנה לגבר שלא רק תהיה יפה ומעוצבת, אלא גם תרגש אותו ותגרום לו להבין שהקדשתם לו מחשבה בבחירת המתנה, הגעתם למקום הנכון.

קרא עוד »

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן