מתנות באותיות – ההמצאה שלי, המתנה כולה שלך
מתנות באותיות
המצאה מקורית שלי משנת 2012 הצליחה לגוון את רשימת המתנות שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים להעניק לעצמנו או לאחרים.

המצאה מקורית שלי משנת 2012 הצליחה לגוון את רשימת המתנות שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים להעניק לעצמנו או לאחרים. עכשיו, אני ערוכה לגייס את כל הניסיון והרזומה שלי בשביל לשלב בין עולמות העיצוב והאמנות גם עבורך. אז שנכיר?

 

שמי יעל מן ואת דרכי בתחום העיצוב התחלתי במגמת אמנות בתיכון. כבר אז הבנתי שאני יכולה לקחת את האהבה שלי לאמנות צעד אחד קדימה, כמו למשל באמצעות זיהוי האלמנטים שחשובים לאנשים אחרים – כדי לשלב אותם ביצירות אמנות אישיות.

 

בשנת 1993 סיימתי הכשרה ב”אריאלי, בית ספר לשיווק, פרסום ויחסי ציבור” ובמקביל הרחבתי את ידיעותיי בלימודים ב”אסכולה – בית ספר לעיצוב”. לאחר מכן טסתי לארצות הברית כדי להיחשף להשראות חדשות, וב-1997 אף הופעתי ברשימת דיקן לתואר ראשון בתקשורת חזותית מהמוסד המפורסם Parsons School Of Design שבניו יורק.

 

כך הגיעו לעולם “אותיות של החיים”

 

אני יודעת בדיוק כמוך כמה זה קשה למצוא מתנה. אני גם מבינה עד כמה אמנות היא עניין חמקמק, שצריך לדעת כיצד לתווך אותו לכל אחד ואחת באופן אישי. לכן הקפדתי לשלב את ההיבט הפרקטי עם התאורטי לכל אורך הדרך, ואף הקמתי עסק לעיצוב אמנות אישית באותיות עשויות פרספקס כבר בשנת 2012 – שם גם נולדו “אותיות של החיים”, אותיות סלפי ואותיות חרוטות.

 

לחיצה כאן לקטלוג “אותיות של החיים” ומתנות נוספות

 

“אותיות של החיים” הן כיום אמנות הדגל בקטלוג שלי. יצרתי אותן מתוך הבנה שכל אחד ואחת מאיתנו הם עולם ומלואו וכדי לספר את סיפור חייך באופן ייחודי, מקורי ובלעדי. היות ואין עוד מישהו עם סיפור חיים כמו שלך, אני כאן כדי להכניס את זה ליצירת אמנות מרגשת.

 

מעל 35 שנות עיצוב שמוקדשות גם עבורך

 

ההוכחה הכי טובה להצלחה שלי היא החיקויים שיש בתחום. עם זאת, אני עדיין המעצבת היחידה שיש לה ניסיון מוכח של מעל 35 שנות עיצוב. מעבר לכך, אני יודעת הכי טוב איך לשלב בין אהבה לאנשים, אהבה לעיצוב ורצון להשאיר בעולם הזה משהו משמעותי. מבחינתך, זה אומר מתנה מקורית שאין דומה לה.

 

רזומה וניסיון תעסוקתי כמו שלי מדברים בעד עצמם: החל מהשתתפות בתערוכות בינלאומיות, דרך פתיחת גלריה וסטודיו ועד עיצוב ואנימציה לסרטים וסדרות. אם מעניין אותך לראות את התוצר של זה, כדאי להתרשם מקטלוג “אותיות של החיים” שבאתר הרשמי. לחילופין, אפשר להתייעץ איתי לגבי אפשרויות נוספות.

 

אשמח להכיר גם אותך!

שתף

5 תגובות

  1. האותיות שלך הן המתנה הכי אישית ומדוייקת שאפשר להעניק!!!

  2. המתנה המושלמת לכל אירוע, לכל גיל ולכל אחד ואחת!
    באותיות שלך מושקעת המון מחשבה ורגישות ופשוט כייף לעבוד איתך!

  3. האותיות של החיים הן המתנה הכי אישית ומרגשת שאפשר לתת למישהו. מתנה מושלמת למי שאוהבים, למי שעובדים בשבילו או בשבילה, למי שרוצים לשמח ולהראות השקעה מיוחדת בידיעה שאף אחד לא יוכל להשתוות למתנה שלנו.
    בנוסף, כל כך נעים וכיף לעבוד איתך, זה הופך את החוויה כולה למתנה גם למי שמעניק את המתנה!

  4. קיבלתי ליום הולדת 50 אותיות מעוצבות אותיות סלפי
    עם תמונות שלי מכל השנים,מעוצב בטוב טעם.
    מתנה כל כך מרגשת ועוצמתית.
    הגיע ארוז כל כך יפה, בהחלט ממליצה לכל מי שרוצה לתת משהו אחר ומיוחד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אחרונים
מהבלוג

פסיפס תמונות

כבר מימי קדם נהוג היה ליצור יצירות מרהיבות תוך שימוש בחתיכות אבן קטנות, אשר יצרו יחד תמונה גדולה ומרשימה. עם התקדמות הטכנולוגיה הלכה והשתכללה אומנות

קרא עוד »

מתנות מקוריות לגבר

אתם מחפשים רעיונות למתנה לגבר שלא רק תהיה יפה ומעוצבת, אלא גם תרגש אותו ותגרום לו להבין שהקדשתם לו מחשבה בבחירת המתנה, הגעתם למקום הנכון.

קרא עוד »
אותות הוקרה

מתנות הוקרה – להביע הוקרה ביצירת אמנות אישית

המטרה של אות הוקרה היא להראות הערכה כלפי אדם אחר. אבל בעידן של שעתוק, שכפול וחיקוי, כמעט בלתי אפשרי להביע כבוד באופן מקורי. את הבעיה הזו תפתור עבורך יצירת אמנות אישית, שמשלבת בתוכה מיניאטורות מתוך החיים והאירועים של מקבל המתנה.

קרא עוד »

Let's Be Friends

מזמין היום? קבל 10% הנחה על ההזמנה

תודה שהצטרפת

קוד קופון:
gift10

צריכים עזרה?
העגלה ריקה
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן